Novice

Vitaelife Pharma Omega 3 – cena, kje kupiti, original

prijatelje, Halo!

Če berete ta članek, ste verjetno zanima temo mladih, zdravja in lepote. Želite izvedeti eno od skrivnosti o tem, kako živeti dolgo časa in kakovostno, aktivno in veselo?

Kako, da imajo čudovit spomin, da bi lahko ostal miren v vsakem kritičnem stanju in vsak dan samo uživati ​​življenje, ne glede na to, kaj?

Potem berite naprej, je odgovor v tem članku!

O tem bomo govorili, kaj je večkrat nenasičenih maščobnih kislin omega-3 maščobnih kislin, kar so koristne za naše zdravje in dolgo življenje, kjer so, in še veliko več.

Imam veliko zanimivih dejstev o tej popularni temo!

V tem članku, boste izvedeli:

Kaj so omega-3 maščobne kisline – splošni podatki

Omega-3 večkrat nenasičenih maščobnih kislin (Pufas), ki ščitijo naše celične membrane in notranje organe pred poškodbami.

Brez teh kislin ne more biti normalno in polno delovanje živčnega, imunskih in kardiovaskularni sistem, je nemogoče ustrezna sinteza tkiva hormoni, prostaglandini, kot tudi ustrezno presnovo esencialnih (nujnih) hranil.

Poleg tega, omega-3 je zatreti vnetje v telesu, izboljšati stanje kosti in sklepov, pomaga obvladovati čustvene pretrese brez posledic za organizem, “pull” nam je stanje sindrom kronične utrujenosti.

Vzemimo podrobneje.

Najpomembnejši predstavniki maščobnih kislin omega-3 (FA) je:

  1. dokozaheksanojske kisline (DHA). To kislino je del sivih možganskih v membranah celic v telesu. Poleg tega DHA igra veliko vlogo v času nastajanja živčnega sistema otroka.
  2. eikozapentaenojska kislina (EPA). To kislino stimulira regeneracijo celičnih membran, normalizira mehanizme maščobe prometa v krvni obtok, izboljšuje delovanje imunskega sistema, izboljšuje raztapljanje (absorpcija) maščob v prebavnem traktu in tako močno poveča antioksidant funkcije telesa, ki je zelo pomembno za dobro zdravje, dobro počutje in lep videz za mnogo let.
  3. alfa-linolensko kislino (ALA). Ta LCD pomaga pri premagovanju stresa, boj slab holesterol in visok krvni pritisk, za izboljšanje kakovosti krvi in ​​služi tudi kot odlične pomočnike pri ohranjanju zdravega in lepo kožo, sijoči lasje in močni nohti. Poleg tega, ona je “gradniki” za sintezo eicosapentaenoic in dokozaheksaenojska maščobnih kislin v našem telesu.

Masti EPA in DHA vsebovane v tkivih morskega življenja.

Zato je menila, da so najbolj koristni za človeško telo, zaradi njihove asimilacije organizem ne potrebuje veliko encimov, v nasprotju z rastlinsko hrano, bogato z ALA.

Ko je svet naučil o omega-3 -! Zanimivost

polinenasičenih maščobnih kislin omega-3 so bile ugotovljene kot rezultat raziskave znanstvenikov, ki so bili zainteresirani ravni popolnoma, dobrega zdravja Eskimi in, predvsem pa dejstvo, da obstaja veliko število stoletnikov.

Izkazalo se je, da je skrivnost zdravja in dolgega življenja Inuitov leži v dejstvu, da so jedli, in sicer jedo velike količine ribje hrane.

Raziskave krvi predstavnikov severnih narodov, so odkrili dve naravnih maščobnih kislin, ki se imenuje eikozapentaenojska kislina (EPA) in dokozaheksaenojska (DHA), obsegajo vsebino omega-3.

blagodejne omega-3 maščobne kisline

polinenasičenih maščobnih kislin omega-3 je bistvenega pomena za naše zdravje in lepoto hranil, saj služi veliko število funkcij. Bioregulatorna, strukturna in shranjevanje energije

Če upoštevamo natančneje omega-3:

  • potencira sintezo tkivnih hormonov (eikozanoidov), ki sodelujejo pri skoraj vseh biokemične reakcije je v celici.
  • Za zmanjšanje koncentracije “slab” holesterola v krvi, zato zmanjša tveganje za razvoj ateroskleroze in miokardnega infarkta, kapi in v možganih.
  • vpleten v nastajanje moških spolnih celic, membrane iz nevronov v možganih in membrane mrežnice.
  • uravnavajo sintezo vseh hormonov v telesu.
  • vpleten v transportu kisika v tkivih.
  • Izboljšanje delovanja srca in ožilja.
  • uravnavajo metabolizem srečnega hormona (serotonin), ki zmanjša psiho-emocionalni stres in zmanjšanje tveganja za razvoj depresije.
  • Podpora elastičnost sklepov, zmanjšanje intenzivnosti bolečine, ko je bolezen artritis ali osteoartritis.
  • Se le preprečevanje pojava sladkorne bolezni.
  • Zmanjšanje nobenega vnetja v telesu, preprečujejo alergije in avtoimunske bolezni.
  • Povečanje kognitivne možganske funkcije: spomin, pozornost, sposobnost, da se hitro učijo
  • .

  • prispevajo k pomembnemu zmanjšanju apetita.
  • izboljšanje splošnega stanja kože.
  • No izboljšanje odpornosti.
  • Z redno telesno aktivnostjo lahko pomaga povečati mišično maso in pospešiti, tako nepotrebne maščobe.
  • Bistveno povečanje vzdržljivosti in splošno mišični tonus.
  • inhibirajo sintezo kortizola -. Stresni hormon
  • Vsebuje vitamine A, D in E, ki izboljšajo stanje kože, izboljša vid, zmanjšanje živčni razdražljivost, izboljša elastičnost celičnih membran in krepi kostnega tkiva.

Indikacije za uporabo omega-3 maščobne kisline

Upoštevajte glavne indikacije za uporabo omega – 3 maščobne kisline:

  1. debelosti v nobeni stopnje;
  2. kronične bolezni sklepov;
  3. visok krvni tlak;
  4. diabetesa;
  5. primanjkljaj telesne mase;
  6. vaskularnih bolezni možganov;
  7. psoriaza, ekcem kože;
  8. posode;
  9. osteomielitis;
  10. kardiovaskularna bolezen (aritmija, ishemija, miokardni infarkt);
  11. depresija;
  12. sindrom kratkega črevesa;
  13. preprečevanje rakavih tumorjev (v kompleksni terapiji).

Koristi omega 3 za moške

Znano je, da so moški bolj nagnjeni k bolezni srca kot pri ženskah. Srčnih napadov, kapi, ishemicheskoi srčna bolezen, ateroskleroza … vseh, ki trpijo zaradi teh težav. – in večina moških

Žal umrljivost moških s temi motnjami narašča z neverjetno hitrostjo.

Ameriški znanstveniki trdijo, da redno jemanje omega-3 prispevajo k zaščiti močnih moških zaradi bolezni srca in ožilja, ter zmanjšati primerov srčnega zastoja.

Po študijah ta zaščita je dvakrat višja med moškimi, ki uživajo omega-3 maščobne kisline, za razliko od moških, ki ne rabijo sploh ali porabljajo v zadostnih količinah in / ali neenakomerno.

Druga raziskava kaže, da lahko jeste dnevni zadostno količino omega-3 bistveno zmanjša verjetnost raka erekcijo.

S omega-3 za otroke

maščobnih kislin omega-3 igra pomembno vlogo pri tvorbi živčnega sistema. Imunski sistem, in hormonski sistem otroka.

Ko dojite, dojenček dobi omega-3 LCD z materinim mlekom, pa je 90% žensk med dojenjem, da je akutno pomanjkanje polinenasičenih maščobnih kislin v telesu in to je razlog, zakaj je lahko otrok pride do akutne insuficience omega-3.

Simptomi pomanjkanja omega-3 v otroštvu:

  • diateza, zmanjšana imunost in atopični dermatitis;
  • znižanjem študijsko uspešnost, slaba koncentracija in spomin;
  • hiperaktivnost;
  • suha koža,
  • alergije;
  • zamegljen vid.

Dozirna in režim odmerjanja omega-3 opredeljujejo pediatru temelji na zdravstvenem stanju otroka!

Uporaba omega-3 pri ženskah

Glede na to, da so Pufas odgovorni za metabolične procese v telesu, elastičnost celičnih membran in pravilno delovanje možganov, za vsako žensko je pomembno, da je poraba ne manj kot 1000-1500 mg čistega omega-3 dnevno.

V primeru nosečnosti ali boleznim Dnevna potreba se poveča za 2-krat.

Kako uporabne omega-3 maščobne kisline za ženske:

  • znižani menstrualne bolečine, zmanjša število “vroče utripa” v menopavzi, izboljšuje razpoloženje v “kritičnih dneh”, je protivnetni učinek.
  • Zmanjša anksioznost, izboljšuje razpoloženje.
  • Upočasni povešanje kože in gube.
  • preprečil razvoj osteoporoze, zlasti med menopavzo.
  • Stabiliziruemost “hormonsko šokov” v menopavzi.
  • Redno uživanje omega-3 do 30% zmanjša nevarnost tesnil na dojki.
  • preprečil razvoj tromboze, kardiovaskularnih patologij, metabolične motnje, kot tudi obraz neprijetnih simptomov med menopavzo.

To je še posebej pomembno, da se proizvodi, ki vsebujejo omega-3, prekomerna telesna teža ženske, ki načrtujejo nosečnost, “sedel” na dieti, nagnjenih k bolezni srca in ožilja.

dnevnim odmerkom omega-3

Za ohranjanje zdravja (tj profilaktično) dnevni odmerek EPA in DHA mora biti 1000 mg.

Za terapevtske namene, dnevni odmerek je 3000 mg EPA in DHA.

določena doza je zelo pogojno, ker je vse individualno in je odvisna od spola, starosti, začetno zdravstveno stanje in regiji stalnega prebivališča, kot tudi potrebe.

Na primer, med nosečnostjo, menopavza, pri tem bodybuilding dnevni profilaktično dozo omega-3 poveča na 2500-3000 mg za pridobivanje teže – do 3000-3500 mg

.

Poleg tega je potreba po zdravih omega-3 maščob povečuje začeli

  • depresija in avtoimunskih stanj;
  • v hladnem obdobju;
  • z dnevnim in zelo intenzivni športu;
  • za aterosklerozo
  • z rakom;
  • nevarnost srčni napad ali kap;
  • v otroštvu in starosti.

Da bi povečali biološko razpoložljivost omega-3 dnevni odmerek je treba razdeliti v tri odmerke, pri čemer drog med ali takoj po jedi, stisnjena majhno količino vode.

minimalna dnevna količina omega-3 LCD potrebe telesa po, je 650 mg.

prebitek posameznika (vi osebno potrebujejo) dozirne, zlasti za daljše časovno obdobje je nevarno:

  1. znižanje krvnega tlaka,
  2. disfunkcij prebavnega trakta,
  3. zmanjša strjevanje krvi in ​​(posledično) -. Notranje in zunanje krvavitve

Da bi ohranili trajanje zdravja potek zdravljenja je 3-4 mesece. Pogostost zdravljenja -. 1-2-krat na leto

Faktorji, ki povzroči akutno pomanjkanje omega 3 v telesu

Ključni dejavniki:

  • dolgotrajno stradanje;
  • neuravnoteženega prehrana;
  • upoštevanje strogih dietah, zlasti mono-dieti
  • bolezni prebavnega trakta.

simptome pomanjkanja omega-3

Pomembno je spremljati njihovo stanje in ob najmanjšem simptomov, ki povzročajo sum, kar pomeni, da se v organizmu pomanjkljivost omega-3, morate ukrepati!

Kaj naj nanašajo na: stalna žeja;

  • suha koža,
  • krhke nohte;
  • izpadanje las;
  • prhljaju;
  • dolgotrajna depresija, apatija,
  • alergijski izpuščaji neznanih razlogov;
  • kršitve blata (zaprtost).
  • bolečine v mišicah, in kit neznanega izvora spojnice;
  • zelo počasno celjenje ran, odrgnin in prask;
  • povečanega krvnega tlaka;
  • poslabšanje spomina in pozornosti;
  • konstantno telesno šibkost, utrujenost, izguba učinkovitosti;
  • zamuda duševni razvoj pri otrocih;
  • šibko odpornost, pogosti prehladi.

Ki vsebuje omega-3 Viri

Za izboljšanje pretoka omega-3 v telesu na dva načina:. Uporabe proizvodov, ki vsebujejo LCD omega-3 maščobne kisline in ob posebnih dodatkov

idealno možnost je smiselno kombinacija obeh.

Glede na to, da so bistveni maščobe ne sintetizira črevesne mikroflore, je pomembno, da se nadzor nad količino njihovega dnevnega vnosa.

Kaj živila vsebujejo omega-3 LCD?

  • Viri omega-3 živalskega izvora: trske jeter, rdeči kaviar, Black kaviarja, maščobni ribe (losos, tuna, skuša, postrv) in morski sadeži (kozic, rakov, školjk, ostrig ipd), seveda, ribje olje
  • Viri omega-3 rastlinskega izvora:. Laneno olje, laneno seme, repično olje, orehovo olje, kvinoja, wheatgerm olje, gorčično olje, orehi, avokado, Chia semena, špinača, tolščak, ameriških orehov, mandeljni in lešniki

Treba je znanstveno dokazano, da omega-3 iz rastlinskih olj ni tako zdrava, saj vsebuje ALA, ki služi kot gradnik za DHA in TFE in ribe -. To je od DGK in EGK

Pomembno je vedeti, da so spojine iz skupine omega-3 zelo preprosto uniči pod vplivom sonca, kisika in visokih temperaturah, zato, da zapolni dnevne potrebe organizma in esencialnih maščob, je priporočljivo za uporabo slani in kisle ribe, sveže zelenjave in sadja, rastlinsko olje prvo hladno stiskano in nepražen matice.

največjo ohranjanje hranilnih snovi v živilih, ki vsebujejo omega-3 hraniti na hladnem v tesno zaprti posodi.

Postopek izdelave zdravil, ki vsebujejo omega-3 LCD.

taki pripravki za odrasle voljo v kapsulah in v tekoči obliki. Za majhne otroke. – v obliki sirupov, bonbonov in žvečilne tablete

Kako izbrati omega-3 kakovost drog?

treba posvetiti posebno pozornost izbiri omega-3, ki vsebuje kompleks in kako se izogniti napakam pri vaši izbiri?

To je pomembna naloga. Za pridobitev največjega učinka, mora proizvod visoke kakovosti!

To vprašanje je za sebe, prijatelje, odločila že davno, uporabi teh priporočil, ki jih bom pisati spodaj in z vami, da jih delite.

  1. Če želite dati prednost tistim proizvajalcem, ki so se izkazali kot ugleden in pošten. Ti bi morali biti na trgu že vrsto let!
  2. To je zelo pomembno, da izberejo tiste droge na nalepki, ki kažejo na določeno vsebino EPA in DHA v visoki koncentraciji.
  3. Študije so pokazale, da je večja koncentracija EPA v kapsuli, bolj učinkovito podpira zdravo raven trigliceridov.
  4. drog ne sme v nobenem primeru vsebujejo težke kovine!
  5. Za izbiro drogo, ki se tvorijo na najsodobnejših tehnologij, na primer z uporabo tehnologije superkritične tekočine ekstrakcijo, pri kateri se uporabljajo nizkih temperaturah. Rezultat je čista izdelek visoke koncentracije. Nizkotemperaturni v proizvodnji zagotavlja ohranitev molekulsko popolnost. Proizvodni postopek pomeni, da med obdelavo je proizvod v okviru tako imenovanega “dušikovi atmosferi”, ki zagotavlja svežino ohranjanje maščobe celotnem proizvodnem procesu, ki preprečuje njegovo oksidacijo.
  6. potrebuje izdelek Ribje olje se zadržuje trigliceridov obliki.
  7. Za proizvodnjo je treba uporabljati le okolju prijazno ribe, ki mora biti potrjena z ustreznimi kakovosti dokumentov.
  8. Na embalaži mora biti “posegati umevno”, tj zaščitno folijo pod pokrovom. Uporaba zdravila je možna samo v primeru, da je zaščitna membrana lomljeno.
  9. Zelo pomembna pristnost proizvoda: pri nakupu izberite izdelke, ki imajo standardno kakovost Goed, GMP in različne certifikate
  10. .

  11. Eden od najpomembnejših dokumentov, ki govorijo o kakovosti blaga, so podatki o laboratorijskih raziskav izdelka za toksinov. Ne oklevajte vprašati o razpoložljivosti teh dokumentov prodajalec droge!
  12. Vedno skrbno paziti na rok uporabnosti proizvoda. Če ste v položaju, da je vse, kar je na dan poteka v redu, ampak okus izdelek svež in ni žarko, to pomeni, da je zdravilo nepravilno shranjeni.

Kontraindikacije omega-3 maščobne kisline

Splošni kontraindicirana vnosom omega-3 so:

  • hiperkalcemija (povečana koncentracija kalcija v krvni plazmi);
  • individualne intoleranca;
  • hipertiroidizma;
  • tuberkuloze v aktivni fazi.

Profil, sem porabi omega-3. Vzamem Ta dodatek tečajev, in zato ne more z gotovostjo reči, da deluje!

Ob omega-3 telo začne bolje bolj dosledno delati.

Ne morem zagotovo reči, da bistveno izboljša kakovost kože, povečanje telesne ton in razpoloženje, tako da sem prepričan, da je za tiste, ki želijo izboljšati svoje zdravje in videz – omega-3 LCD bo odlična rešitev!

Če vam je bil ta članek koristen, ga delite s prijatelji na socialnih. omrežja.

Vse najboljše za vas, prijatelje in se vidimo!

Z vami Alain, adijo! Em>

pridružijo moje skupin v družabnih omrežjih

Miglena Cech

Malo je resnično znano o Migleni, vendar je vsaj prepričana in nesebična. Seveda je tudi intuitivna, odkrita in očarljiva, toda na nek način so manjše lastnosti, ki jih tudi obnaša kot zastrašujoče.
njeno samozavest, čeprav je, za kaj je precej všeč. Prijatelji pogosto računajo na njo in njeno ceno, zlasti ko potrebujejo tolažbo ali podporo.

Seveda nihče ni popoln in Miglena ima manj prijetnih lastnosti. njena otroška narava in neodgovornost lahko povzroči, da se stvari segrejejo in dosežejo vse okoli sebe.
Na srečo njena nesebičnost zagotavlja, da ni tako pogosto.

Mogoče ti bo všeč tudi ...