oglaševanje Site politiko

Spletna stran je določil smernice, ki so osredotočeni na urejajo različne vidike oglaševanja na spletni strani. Smernice vključujejo tudi spletne strani in mobilne aplikacije, ki so usmerjene k potrošnikom. Spletne strani in mobilne aplikacije, ki so usmerjeni k potrošnikom se določi oglaševalskih omrežij, in temeljijo na interesi uporabnikov, kot je določeno v teh omrežjih oglasov.

Smernice, ki jih vsebuje Oglaševanje politike zajema več vprašanj, kot so odobritev oglaševanja v medijih, kako naj se oglasi prikazani na spletni strani in kako so oglasi, ki jih vsebuje na mestu odstranjene. Samo osebje mestu ima diskrecijsko pravico, da sprejmejo vse te dejavnosti. To je odgovornost medijev na razlago in izvajanje politike. Spletna stran ima tudi pravico do spremembe kadarkoli se oglas politiki menijo, da je to potrebno.

V nadaljevanju so smernice oglaševanja politike

Stran ima lastni presoji za določitev vrste oglaševanja, ki bo sprejet in prikazane na spletni strani. Pomembno je poudariti, da so oglasi, ki na spletni strani, ne rabi za podjetja, ki proizvajajo, distribuirajo, ali oglašujejo izdelke ali storitve, ki jih objavljajo.

Stran ne odobri oglaševanja, ki ni točna. Oglaševanja naj bi bila točna in narejeno na profesionalen način, da bo sprejeta.

Oglaševanje kategorije, ki niso dovoljene

Spletna stran ne bo sprejela nobenega nezakonitega ali “”spornih”” izdelke. Na spletni strani si pridržuje pravico, da določi, kaj meni “”spornih”” izdelke.

  • materiali, ki spodbujajo diskriminacijo ali zasmehovanje oseba ali skupina posameznikov, ki temelji na osebnih razlogov ne bo sprejeta.
  • Oglaševanje na alkohol ne bo sprejeta.
  • goljufive, zavajajoče ali žaljivo gradivo ne bo sprejeta.
  • Materiali, ki usmerjajo njihovo vsebino za otroke, mlajše od 13 let, ne bo sprejeta.
  • Pornografska vsebina ne bo sprejeta.
  • Mediji ali sporočil, ki so bili opredeljeni kot “”M”” ocenjeno video iger ali vsebine ne bodo sprejeti.
  • Izdelki ali storitve, ki jih ni smiselno, ne bodo sprejete.
  • Sporočila in medijev, ki vsebujejo trditve, da nimajo dokazov, ne bodo sprejete.
  • Oglaševalske enote, ki presegajo določenih prostorih ne bodo sprejeti.

Stran razlikuje tudi oglaševanje, sponzorirane vsebine, in uredniško vsebino. Kot rezultat, vsaka od vrst vsebin se obravnava kot ločena entiteta z različnimi smernicami.

Ko bralec klikne na enega od oglasov, bo on ali ona bo povezana z ustreznim Sponsored vsebinskem področju, ki je v okviru spletnega mesta premoženja.

Spletna stran si pridržuje pravico, da določi, kako se rezultati iskanja za informacije o katerem koli ključno besedo ali temo prikazani. Vsebina bo prikazan skupaj s svojim virom. Sponzorirane vsebine bodo označene kot take, in enake smernice se uporabljajo za druge informacije, ki jih dobi filtrirano.

Stran sledi tudi pravila in smernice, ki so na voljo na Googlove oglase in jih povezujejo z ustreznih spletnih straneh.

Vsebina tretje osebe naj bi se držijo pravilnika o oglaševanju, medtem ko je vsebina označevanje ureja določeno politiko spletnega mesta. Oglaševanje ni namenjen za neposredno povezavo do kontaktnih podatkov, kot so registracije ali e-strani zajemanje.

Spletna stran si pridržuje pravico, da odobri objavo koli oglaševanja. Spletna stran se lahko odloči, da sprejme, zavrne, prekliče, ali odstranite oglaševanje kadarkoli. Takojšnje obvestilo bo na voljo v primeru odpovedi, odstranitev ali zavrnitev.

Oglaševalec je dolžan ravnati v skladu z vsemi domačimi in tujimi zakoni, ki veljajo na mestu. Predpisi lahko vključujejo vse legende, izjave in razkritja, zahtevana za pravne namene.

Oglaševanje ne bi smel vsebovati oznak, pik, bliskavico posode ali katero koli drugo vrsto programske opreme, ki zbira podatke. Piškotki, svetilniki, ali katere koli druge informacije bodo filtrirana za zaščito omrežja pred vsemi grožnjami. “””